| Forfatter |
Noen som skal til London? |
Maxker
Administrator

Antall innlegg: 1408
Bopel: Drammen
Innmeldt: 24.01.05 |
| Lagt til d. 21/01/2010 22:56 |
|
|
Som de fleste sikkert har fått med seg er Ayu nå i London for å spille inn et album. I den forbindelse har jeg tenkt til å reise ned til england i løpet av neste uke (kommer ann på om stipendet mitt har kommet inn på konto).
Er det flere av oss fra Norge/skandinavia som har tenkt å ta turen nedover?
Hun har selv oppgitt adressen til studioet, og synes det er fint å kunne møte europeiske fans, så jeg ser på dette som en unik mulighet til å få et glimt av henne, samt møte andre fans.
The address of the studio is 70 Chiswick High Road, Hammersmith, London.
The closest tube station is Stamford Brook on the District Line (which is still in Zone 2, helpful when buying a Day Travelcard which has different rates for Zone 1-2, and Zone 1-3.) You can get a map of the metro here: http://www.tfl.gov.uk/gettingaround/1106.aspx - Hatix@ahs
Tror jeg skal bo på et av: http://www.hostelsclub.com/ stedene.

Redigert av Maxker d. 21/01/2010 23:32 |
|
| Forfatter |
RE: Noen som skal til London? |
FuNsTyLe
Medlem

Antall innlegg: 269
Bopel: Oslo
Innmeldt: 15.06.04 |
| Lagt til d. 22/01/2010 23:40 |
|
|
hvor dyre/billige flybilletter fant du? Hvilke dager tenkte du å dra?) jeg har lys!
 |
|
| Forfatter |
Maxker
Administrator

| Lagt til d. 23/01/2010 04:36 |
|
|
Jeg skal kjøpe biletter fra Ryanair i morgen, har funnet for 148 hver vei, reiser enten til uka (haha, har fått fritak fra studiene for å gjøre det) eller neste helg. Men ser at prisene er dyrere tilo neste helg..så.. Vet at Bluebird har lyst til å dratt nedover også, + at Immel og flere fans fra sverige er der nede allerede
 |
|
| Forfatter |
LittleNinja
Medlem

Antall innlegg: 612
| Lagt til d. 23/01/2010 05:16 |
|
|
ettersom du skal dra ned maxker, kunne du kanskje tatt med noe ned for meg og gitt til Ayu (prøvd iallfall) jeg får ikke reist selv, pga jobb er en tegning ei veninne av meg har laget... ^^ av No Way to say coveret.
edit: hva skjer med photobucket a? jeg har da vært aktiv innpå der jeg..ikke får jeg byttet signatur under "endre profil" heller. Dødsirriterende ><

Redigert av LittleNinja d. 23/01/2010 05:17 |
|
| Forfatter |
Maxker
Administrator

| Lagt til d. 23/01/2010 06:14 |
|
|
oh my gad... jeg ble akkurat ansvarlig for hele bok prosjektet til AHS ... Damn..hva har jeg sagt ja til. Jaja, får nesten løpe til skolen å printeprinte ^^ Er det noen herfra som deltar?
Ogja, selvsagt kan jeg ta med tegningen Littleninja. Bare send med en PM, så kan jeg møte deg i Oslo. 
og..ja, jeg sliter også med photbuckets
 |
|
| Forfatter |
MangaLovZer
Medlem

Antall innlegg: 75
Innmeldt: 18.04.05 |
| Lagt til d. 23/01/2010 07:35 |
|
|
Skulle gjerne blitt med, men samme som littleninja..jobb :/ sprute om fri, og det var ikke sjangs. Sadister!
men, men...skal du overekke boken til Ayu... oh my, det er jo bare...ehh. Har ikke ord jeg  |
|
| Forfatter |
Maxker
Administrator

| Lagt til d. 23/01/2010 08:16 |
|
|
jepp, har ikke gått helt opp for meg selv heller 
dette er reiseinformasjonen min: (bilettene fra ryanair ble utsolgt *sukk*) men betalte bare 346 hver vei, noe som er helt overkommelig.
Til london: (Tirsdag)
18:10 Oslo-Gardermoen
19:30 London-Gatwick 26. Jan 2010
DY1306 - Norwegian
Duration: 2:20
Hjem fra London: (Torsdag)
14:20 London-Gatwick
17:40 Oslo-Gardermoen 28. Jan 2010
DY1305 - Norwegian
Duration: 2:20
Har ikke bestemt meg for hvilket hostel/hotel jeg skal bo på ennå, men det finner jeg ut i morgen :] Gleder meg helt vilt til å komme ned dit, møte andre fans og forhåpentligvis møte Ayu og få gitt henne boken fra oss. Blir smuuuuth!
Noen andre fra skandinavia (utenom Immel) som er der samtidig som meg?

Redigert av Maxker d. 23/01/2010 08:18 |
|
| Forfatter |
bluebird
Medlem
Antall innlegg: 11
Innmeldt: 20.03.08 |
| Lagt til d. 23/01/2010 12:21 |
|
|
Dette er kanskje galskap, men jeg er med!
Drar nedover med samme fly som deg maxker, men drar hjem igjen på fredag i stedet. Skal vi møtes på gardermoen? 
DY1306 - 26 jan 2010
18:10 Oslo-Gardermoen
19:30 London-Gatwick
DY1303 - 29 jan 2010
08:40 London-Gatwick
11:55 Oslo-Gardermoen
Har du forresten valgt sete på flyet?
Lurer fortsatt på hvor jeg skal sove. Tror det er billigst å booke via
hostelworld.com, er i hvert fall de jeg pleier å bruke når jeg er ute og reiser.
Jeg er forresten selvsagt med på fanbok-prosjektet! brukte nesten en uke på å lage bidraget mitt
Redigert av bluebird d. 23/01/2010 15:55 |
|
| Forfatter |
Maxker
Administrator

| Lagt til d. 23/01/2010 17:31 |
|
|
^ YAY! Awesome! D Har ikke reservert sete på flyet nei, fant ut at det kostet litt ekstra (sånn lure avgift xD ) haha, så sto over den. Jeg skal også booke via http://www.hostelworld.com/ eller http://www.hostelsclub.com/.driver å titter litt rundt. Det viktigste er vel at hostellet ligger ved en t-bane stasjon tror jeg.
 |
|
| Forfatter |
bluebird
Medlem
| Lagt til d. 23/01/2010 18:16 |
|
|
Når har du tenkt å booke hostel? Det hadde jo vært greit om vi bodde samme sted. Helst et eller annet sted i nærheten av hotellet til Ayu?
Har du msn eller noe?
|
|
| Forfatter |
ninni
Medlem

Antall innlegg: 133
| Lagt til d. 23/01/2010 19:06 |
|
|
Dere aner ikke hvor misunnelig jeg er |
|
| Forfatter |
Maxker
Administrator

| Lagt til d. 23/01/2010 19:46 |
|
|
|
bluebird skrev:
Når har du tenkt å booke hostel? Det hadde jo vært greit om vi bodde samme sted. Helst et eller annet sted i nærheten av hotellet til Ayu?
Har du msn eller noe?
Ja, min msn er steffen_r1989@msn.com, har ikke booket ennå, men driver å ser etter noe som ligger rundt Oxford Stasjon, etter det jeg har forstått er det der hotellet hennes ligger.
 |
|
| Forfatter |
bluebird
Medlem
| Lagt til d. 24/01/2010 00:05 |
|
|
|
Jeg har lagt deg til på msn.. når er du online? |
|
| Forfatter |
Maxker
Administrator

| Lagt til d. 24/01/2010 02:54 |
|
|
^ har vært online i hele kveld. 
Nå har jeg bestilt hotel: http://www.hallamhotel.com/, er nærmeste nabo til hotellet til Ayu. (omrtent vegg-i-vegg) Betalte knappe 1000 kr for to netter, det er innkludert frokost og internett.
12 Hallam Street London W1W 6JF,United Kingdom
Fant hotellet via http://nb.momondo.com/, veldig mange gode priser der.
 |
|
| Forfatter |
bluebird
Medlem
| Lagt til d. 24/01/2010 12:21 |
|
|
Oi, det var litt dyrt, men nå har jeg booket en natt på samme sted. får finne et hostel for de andre dagene mine 
Når tenkte du å dra til gardermoen? Hadde jo vært greit å møtes f.eks. på flytogterminalen på oslo s eller noe  |
|
| Forfatter |
Maxker
Administrator

| Lagt til d. 24/01/2010 15:23 |
|
|
^ Knallbra at du også fikk rom der! Ja, ble litt dyrt, men fant ut at det lønte seg med hensyn til beliggenhet og slikt. ^^ Håper jeg da... max nedtur om Ayu bestemmer seg for å bytte hotell xD
Kanskje flytoget som går fra Oslo S 16:25, det er fremme på Gardermoen 16:47. Flyet går jo 18.10, så tror det bør holde med tid, eller er det lurt å være enda tidligere ute tror du? >< ... er jo en vanlig tirsdag kveld. 
 |
|
| Forfatter |
bluebird
Medlem
| Lagt til d. 24/01/2010 16:48 |
|
|
Jeg er sånn som alltid pleier å være ekstremt tidlig ute og er på flyplassen 2 timer før flyet skal dra.. men siden jeg bare har håndbaggasje nå er det vel litt overdrevet
Vi kan jo f.eks. møtes på flytogterminalen kl 16? Tror det bør gå fint.
Hva slags ayu-ting skal du ta med (annet enn ahs-boka, selvsagt)?
Har litt begrenset plass så jeg vet ikke helt enda.
Hvordan skal du forresten ta med boka? Håper du får den bundet inn eller noe.. det ville blitt stress med ca 100 løse ark 
forøvrig lurer jeg på å ta med noen norge-ting, enten som gave eller bare for å vise hvor vi kommer fra. noen forslag?  |
|
| Forfatter |
LittleNinja
Medlem

Antall innlegg: 612
| Lagt til d. 25/01/2010 00:54 |
|
|
Jeg er misunneliiiiiiiig! Skulle jeg ha reist, ville jeg ha prøvd å fått henne til å signere lumix kameraet mitt xD og en av lp-platene mine 
 |
|
| Forfatter |
Maxker
Administrator

| Lagt til d. 25/01/2010 12:19 |
|
|
bluebird skrev:
Jeg er sånn som alltid pleier å være ekstremt tidlig ute og er på flyplassen 2 timer før flyet skal dra.. men siden jeg bare har håndbaggasje nå er det vel litt overdrevet
Vi kan jo f.eks. møtes på flytogterminalen kl 16? Tror det bør gå fint.
Hva slags ayu-ting skal du ta med (annet enn ahs-boka, selvsagt)?
Har litt begrenset plass så jeg vet ikke helt enda.
Hvordan skal du forresten ta med boka? Håper du får den bundet inn eller noe.. det ville blitt stress med ca 100 løse ark
forøvrig lurer jeg på å ta med noen norge-ting, enten som gave eller bare for å vise hvor vi kommer fra. noen forslag? 
hehe, jeg har også bare med håndbagasje. Håper jeg ikke blir fratatt hår-pasten >< Klokka 16 høres bra ut ^^ Jeg skal ta med to tegninger, og en cd, har ikke helt bestemt meg for hvilken cd ennå
Skal til å printe alle brevene nå, er over 100 stk..waaw, blir mange ark XD er litt usikker på hvordan jeg fikser det, blir enten ganske simpelt (men fungerende) eller litt dyrere og mer tidskrevende. Du får se i morgen, hehe 
 |
|
| Forfatter |
Susanne_
Medlem

Antall innlegg: 190
Bopel: Mo I Rana
Innmeldt: 12.07.06 |
| Lagt til d. 25/01/2010 16:40 |
|
|
buhuuu...har ikke mulighet eller råd (ennå) til å dra! BUHUUU!
Ayu 4-ever <3 |
|